Upsidedown.

Hellu alla blogreaders! E här.
Måste bara berätta om ngt galet som hände bjössen så sent som igår, som nästan fick mig att tro på magi ett tag där. Okej, hela storyn dåe: R kommer till mig på morgonen för att joina till skolan, och när vi låser upp cyklarna säger jag ngt i stil med att det är typ första gången jag far på morgonen före mina föräldrar, och det är första gången R har en egen cykel. R säger skämtsamt att det är en uppochnerdag idag och att allt kommer vara uppochner. Jag kontrar med ett Isf kommer dom gamla niorna vara tillbaka hahahahah.
Och nu tar vi ett snabbt skutt fram till lunchen samma dag. Jag, R och K står i matkön och K knuffar till mig och väser typ Kolla vilka som är här, vafan gör DOM här? Jag och R tittar upp samtidigt och ser ett stort gäng av dom gamla niorna i matsalen! Jag vet, helt galet. Fattar inte att dom väljer en dag med potatisbullar för att komma och käka på vår skola, weird. Men ändå, hur otippat var det ändå inte att dom skulle vara där samma dag som vi haft den konversationen? Typ 1 % chans. Ganska ballt.

Och sen ett litet citat från dagens englektion, ang. just potatisbullar: It taste like... PO!
Klaga inte på min stavning hehe (A)

PussHej

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0