We are golden

Hellu! För en gångs bloggar E, utan Rs hjälp. Hihi. R är sjuk typ... Buhu. Men imorrn är hon frisk igen tkr jag. jepp. Haha, en liten förvirrande dialog mellan mig och R igår:
E- Vi tar min cykel.
R- Ne vi tar min.
Tystnad.
E- ... Okej vi tar båda.

Haha, jag tog för givet att hon inte hade någon, men tydligen hade hon det.

Jag måste plugga, stackars mig. Ja jag tycker synd mig själv. Dåligt kanske. Nee... OCh jag är avundsjuk också på R för hon har godis. har jag med men det är inte sånt godis. hihi.

Jag typ somnar snart. Skolarbete upp till öronen, kom nyss hem från skolan, ja man blir trött. Och alla som tjatar om att tjejer i min ålder inte ska ha för höga krav på sig själva men hallå, det är ju dom som skapar alla kraven! Utan dom skulle vi inte ha så jävla mycket krav, inte jobba för att vara högpresterande osv. Nä juste så håll käften! Sry... Men ändå.

Nu kom en vääldigt blöt katt in som varit ute när det regnat. Och jaha, där la hon sig i min säng. Mysigt. R lär blogga snart för hon har ju knappast ngt bättre för sig hehe.

Seeya//E <3


Kommentarer
Postat av: E

Oj, fan vad jag suger, tänkte skriva "lärare" inte "alla" om höga krav-grejen xD hahaha så ta inte åt er, icke-lärare!

2009-09-28 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0