Afraid of our emotions

Bonjour bonnes gens.
Jag har en tendens att bli super bra på bild, bara så ni vet..

Flera har nog konstaderat och hållit fast vid att det är extremt mycket april-väder just nu.
Snö, regn, sol, regn, hagel, sol, sol, moln osv.
Men det är ändå ett extremt vår-tecken enligt mig.
April=vår. April-väder=vår-väder :)

Går och flummar en lång premenad runt hela stan, nästan. Får oss en "Fett schyssta ben alltså var rädd om de" kommentar av två killar efter vägen. Men ser ingen mening i den kalla promenaden hela och går därför hem och tittar storögdt på alla talanger som slåss om att få bli den nya Julia.
Uttråkade som vi är drar vi ännu en gång ut flummar omkring vid vägen ser några välbekanta ansikten och hoppas på att hitta fler välbekanta. Fast ännu en gång drar vi hem av kylan sätter oss och ser på Mamma Mia istället.
Morgon.
Hopp, hopp, hopp.
En halvsjösjuk Emma vaknar av mitt hoppande i sängen, enligt mig, jag kallar det "språng med stil".
En stor kamp om kudde och täcke startas. Rivsår och bitchslaps utdelas lite hit och dit. Catfight.
Emma har en toerio om att jag haft det bra täcket och den bra kudden medans hon fick nöja sig med den halvbra kudden och täcket hela natten och hon skulle få ha den en liteliteliten stund.  
Tillslut ger vi båda ändå upp utan att riktigt vara överens om vem som vann, självklart tycker jag att det var jag som vann den heliga kudden men E höll inte riktigt med.

Jag har lite och göra det kanske märks?
Eller så förtränger jag bara det som faktiskt måste göras?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0