Forever and always

I-landsproblemen svävar i luften som tex "vilken klänning" eller "vilka skor?"
Slutade efter lunch idag, jag Jessica Greta Emma Rasmus drog ner på stan för att sedan inhandla nya kläder.
Jag Emma Greta lyckades få med oss varsin riktigt snygg sommarklänning som ingen av oss orkar visa just nu.
Den kanske ska förbli hemlig till efter skolavslutningen.

Imorgon är det valborg.
Härligt!
Glöm inte bort valborgskyssen, gott folk :)

Har en biologibok som ligger och bränner på mitt skrivbord och väntar på att bli öppnad.
Ett stort förhör imorgon väntar om Huden musklerna och skelettet.
Nu öppnade sig boken och jag ska ta och dyxa in i biologin för tillfället.
Man kan alltid gotta sig med att det inte alls är långt kvar till skolavslutningen.
Fast med detta molntäcke som vilar över oss väntar jag hellre med skolavslutning tills solen kikar fram :D

Sommar -09

Peace.



Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0