I fell in love with the seaside

HEJHEJ!!!!!
 FLummig? Nej vrf skulle jag? Hihi. Hursomheeelst, CONGRATZ KÄRA LÄSARE! Ni har just fått ett litet uppdraaag... GÅ IN PÅ MIN BLOGG (www.somekindofpeace.blogg.se) och rösta på vilken klänning jag ska ha på skolavslutningen! Jajameensan! Har ju lovat alla läsare att jag inte ska blogga innan 5 kommentarer har infunnit sig och hittills har jag 2. Och det går mig totalt på nerverna att inte blogga om allt nonsens jag vill blogga om, så pliiiiz (nä nu spårar det!) hjälp mig!

Dagens planer för kvällen: BAJS-SO från middagen till kl.9, då Desperate housewives börjar. Och om jag inte är helt ute och cyklar så har jag en STARK känsla av att detsamma gäller för min käre kollega. Dvs R. Om hon nu inte gör det korkade valet att se den där fotbollsmatchen alla tjatar om istället.

Har nu suttit vid datorn i typ 10 minuter utan att starta spotify, Personligt rekord tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0