I like big butts and I can not lie!

Asså med tanke på hur förvånandsvärt många prenumeranter (shit vad jag är nöjd för att jag kan stava till det nu!) vi faktiskt har så är det deprimerande få som kommenterar! Skärpning people!

Om det var något annat jag skulle säga så har jag glömt det nu.

Men bara så ni vet, IMORRN äre fredag!!! Och det innebär: Lång trist skoldag och sen... LEDIGHET! Eller ja, helg. Underbart.

Jag är stolt för att jag har sprungit idag. Det är viktigt att vara stolt över sig själv. Föreställ er att jag rabblar något utantill utan inlevelse, ungefär så äre. Fast det var inte riktigt sant för jag hade inte trott att jag skulle palla springa idag.

Vampire diarys är NICE. Paul Weasly är jättehet.

Det var nog allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0