I never meant to brag

Heyheyhallå folket! Känner mig allvarligt deprimerad för att när JAG bloggar kommenterar ni aldrig! Vad kräver ni, att jag ska kolla på era meningslösa bloggar och kommentera tillbaks, som om jag inte har ett eget liv? Hahahaha nej jag driver bara som vanligt, men i ärlighetens namn... Den här bloggen är den minst meningslösa bloggen i världshistorien. Faktum är att denna blogg troligen kommer GÅ till historien, en levande legend är vad den är. Och den kommer aldrig att dö, damdamdam...

Bloggen, myten, legenden.

Jag saknar min R. Eller, haha, mina R för att vara exakt. Och mina G. Och J. Och K. Och E. Och masssa andra  bokstäver som jag försöker klara mig utan!! Det är inte lätt vill ja lova!

Vad jag gör? Har just fått liten panikattack över Petra Medes tragiska framföranden i Så ska det låta. Hey, DÖM MIG INTE! Det är faktiskt ett underhållande program. Eller nått. Iaf om man är 10000 mil från allt som kan kallas tonårsliv. Eller bara liv. Och det måste tilläggas att jag sjöng Misery buisniss (INGEN törs klaga på den stavningen!) på Rock Band-spelet som mina små kusiner har. Dock var det bara vuxna som spelade, barnen fick titta på HAHAHAHA. Utom jag då, som är coolast i huset som alltid.

Jag hoppas verkligen det framgår att jag är bäst men ödmjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0