I will love you more than you ever could


Jag vet att ni älskar'et. Och nä, jag hade inte den förstörande svarta skinnjackan när vi härjade som bäst på stan, men en halvtimmes väntan på bussen vid ett blåsigt ÖK, ja då åkte jackan på!

Har absolut nada att blogga om, egentligen, men det måste man ju inte ha frö att det ska bli kul, ihih.

FIka så fort jag orkar resa på mitt lata as.

Mitt hår är blött.

Greta loggar ut och in på msn och det är galet störande, jag får allvarliga störningsproblem och vill helst äta upp nånting äckligt. Som min mobil. 
 
Fast jag skoja bah.

Euuuw nu börja jag tänka på hur det skulle smaka...

Hrm nu spårar hela inlägget, jag måste ge mig.

Äre svek mot bjössen om jag spammar er lite med reklam för en annan, min, blogg? Äh whatever:
www.somekindofpeace.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0