Kalla oss hippiekaksknarkare om ni vill.


Jag försvarar oss med att vi inte drack upp all juice. Lite står just nu och väntar på oss i Rebeckas matkällare. Fancy.

Men fan vad gott det var!


Så ser man ut när man är trött, busig och... Snygg?? Aa precis, för bjössen är ALLTID heta.

Ett litet btw: Jag är less på att alla uttalar bjössen fel! Visst, vi HAR ingen apostrof, men det innebär inte att det inte ska va nån?! Bjössén uttalas det, för fan! Juste. Och våga inte säga fel nu!

Ett till btw: Jag har en ny blogg. Vad som hände med den gamla är en lång och ointressant historia och jag vill ändå gå och fika nu så. Men här har ni adressen: www.somekindofpeace.blogg.se !! Hehe höll på att skriva lillemma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0