No he never cleans up

och.... BJÖSSEN BLOGGAR! Vet ni, statistiken är inte på den topp den borde vara!! Upprörande säger jag bara, keep visit our blog folks!

Annars är bjössen rätt trötta för tillfället, onsdagar tar på krafterna vill vi lova. En tanke av medlidande skickas till vår vän Emma som måste GÅ till ersmark... Dvs vääääldigt långt, ut till boshen. Stackars barn♥

Vi sitter här och steker i eftermiddagssolen, fast på rätt sida fönstret om man säger så, fortfarande kallt som satan i luften, ursäkta språket.


E, alltså den som för tillfället har powern över tangentbordet... Glömde vad hon skulle skriva. Fast vi har iallafall insett att Jakten på Julia definitivt måste sällas till våra program att följa. Om man nu inte har bättre saker för sig på lördagkvällarna. VIlket vi troligen har på lördagkväll.

R är deprimerad för att min katt har tagit "hennes" plats. Alltså min saccosäck. Hehe. Jag har NADA insperation, märks det på nått vis eller?! SNark...!


Kommentarer
Postat av: isa

HALLÅ, nu är det faktiskt dags för er att gå in på www.gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva och rösta så vi får lite fler djurhem i sverige, det är faktiskt bara ett klick om dagen det klarar ni väl?(aa)

2010-04-21 @ 19:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0