So what?

Hej duschen gick sönder och jag har en stark känsla att det var mitt fel..
Jag och E hade en rolig konversation om toabesök.
Nöden har ingen lag.
Därför tänker vi förbjuda toabesökare före vi ska på toan.

Jag förstår mig inte på min kära lärare som en gång i tiden sa "Det man inte hinner med före påsk hinner man aldrig med" BULLSHIT! Istället pressar han på hur mycket inlämnings uppgifter att man blir sönderstressad.
Ung tonåring sönderstressad till döds, inlämningsuppgifterna tog kål på henne.
Haha nej nu överdriver jag allt för långt, det är faktisk ganska kul med det vi håller på med, till viss del.
Men det blir alldeles för mycket med allt och blabla orkar inte klaga mer!

Jag gillar torsdagar för då är det fredag nästa dag!
Fast jag gillar såklart Fredagar mer!
Och lördagar är ÄNNU bättre!
MEN INGET KLÅR SOMMARLOV!


Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0