Concrete jungle where dreams are made of

Jag håller fullständigt med E om denna blogg kommer GÅ till historien.
Bloggen i myten legenden.
Även att det finns alldeles för många bokstäver som man saknar inte bokstvligt talat dock. Till ex min E som befinner sig på en udda plats som jag inte vet var, vilket är helt onödigt tycker jag hon ska vara HÄR!
Det är många som jag skulle vilja att de skulle vara här, just här.

Idag träffade jag superKarin i backen det var trevligt! :)
Hon svischade(som jag inte kan stava till) förbi lika snabbt som vanligt^^
Jag däremot gjorde några rejäla plattfall med snowboarden som resulterade i ryggont och fotont lite överalltont faktiskt!

Snart så börjar skolan igen, ska bli awesomast att träffa alla.
Jag har en liteliteliteliten aning om att en lärare en gång i tiden sa:
"De en lärare inte hinner med innan påsklovet hinner de aldrig med" Något sånt typ.
Jag gilllar aldrig delen mest. För om det stämmer betyder det att vi har gjort vårt i skolan.
Men jag tror däremot inte att vi är klara..

Snart så ska jag utomlands, iallafall i mina drömmar.
Skaffa mig en snygg solbränna bada och shoppa hela dagarna och framför allt koppla av!
Det skulle inte vara helt fel ifall det följde med lite vänner som man kunde utomlandsa med.

Det blev ett långt inlägg idag ovanligt för att vara mig.
Allt jag skrev är däremot helt obetydligt för de flesta som läser vår blogg men det är det ni lever för, säger vi.
Innan bloggen i myten legenden avslutar sin mening och lämnar över till bilden nedan vill jag bara citera vad min kära vän sa "Ibland måste man bjuu, kära vänner" enjoy it:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0