What do you want from me?

Bjössen bloggar!

JAJAMEEEN! E tar tangentbordet lagom till att rubriken och den klassiska öppningsrepliken är skriven!

Gissa vad vi har gjoort? Jodå, vi var på konsum och hade planerat att pröva nnya magnum gold men det slutade med att vi köpte Cookies med chokladbitar i och en kartong med 1.5 Liter Äppeljuice, coops egna märke.  Har man status så har man. Sedan satt vi på lite olika staket och avverkade ett par kakor var, och tillsist satt vi mitt på min gata, med benen i skräddarställning och med en blomma emellan oss. Mycket mycket hippie över detta. Men det är helt okej, vi ÄR ju hippieklassen, after all.

Fast tillsist var vi ändå tvungna att gå in, det är ASKALLT idag!! R säger att det tillochmed snöade imorse, men det kan jag inte säg säkert för jag sov då. Fast jag blev väckt som hastigast klockan... Halv tio typ, av min lillebror som i rummet bredvid sjöng väldigt högt (och falskt) på "La dolce vita". Mamma ansåg att jag fick skylla mig själv som lagt in den på hans Mp3. Euw.

Bilder på kakmonstrena och kakorna (eller vi glömde fota själva kakorna innan vi åt upp dom, men iaf på kakpaketet) och jucien kommer om en stund, när min kamera har laddat upp batterierna igen.

Jävlar vad jag skriver.

Men nån måtta får det vara på lördagsunderhållningen, bilder kommer som sagt snart.


PEEEEEEEEEACE.

(jag saknar vår gamla skylt)

Men här kmr den nygamla:


Kommentarer
Postat av: Signe^^

Hehe... Jag måste bara säga att ni ska rösta här varje dag, för att vi ska få ett nytt djurhem:D http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva



(A) Harebra^^

2010-04-17 @ 18:30:15
URL: http://ziggsonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0