Ge mig lite socker, socker, socker

Chena. Undrar som en flundra varför R aldrig bloggar nuförtin... SKÄRPNING KVINNA! Och jag vet, det kom aldrig nån bild på hur blixten ser ut nu, men det koooooooommer, nån dag! Just nu är jag bajsförkyld men försöker trotsa detta faktum allt jag kan. Trots feber och extrema öronsmärtor som lätt kan mäta sig med sjukdomar som digerdöden och kolera. Si si.

Shit, från och med nu när skolan börjat har jag ju bestämt mig för att återgå (hosthosthost) till den nyttiga diet jag åt innan sommarlovet tog sin början. Och det är först nu jag inser hur mycket onyttigt jag ätit de senaste veckorna, sötsuget är ju värre än nånsin! Helt galet, det kliar i hela mig efter en kaka eller två. Läskigt. Men jag ska klara det! Inget godis/läsk/chips/kakor (aa ni fattar) på vardagen åtminstone och såfort jag blir frisk ska det bli späckat träningsschema igen! Önska mig lycka till...

Imorrn blire fortet med klassen, det gillas!

R, jag saknar dig redan pussgurka.


Haha.

What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0