No I know why all the trees change in the fall



Hejhej. E som bloggar här. Känner att vi inte haft många nya bilder på bjössen, men här har vi en alldeles färsk, tagen igår av Greta.

Bjössen var förresten på stan idag, tillsammans med några underbara. Det hände inte så mycket egentligen, men vi kan iallafall konstatera att sommarvärmen är borta och har ersatts av HÖSTLUFT. Så jävla kallt, jag tar självmord! Nej, det är klart jag inte gör, men den 18 augusti ska man inte behöva frysa så mycket att man trots jeans och t-shirt bara måste köpa sig en huvtröja annars kanske man fryser ihjäl. Det är inte rätt! Suck. Och om 4 dagar börjar helvetet igen. "tagga". Not so much. Inte ens lite faktiskt... Fyfan.


Vi har också hunnit göra klart blixten, och förlåtförlåt, men vi fotade inte. Inte en enda liten bild... Pinsamt. Hursomhelst blev han SKITSNYGG, mycketmycket bätter än förut! När barnbidraget kommer ska vi också köpa blixtar (om vi hittar några) och lite andra smådetaljer. Det gillas.

Sen såg vi då Last song i måndags, och den var riktigt jävla bra! Tro det eller ej, men Miley Cyrus (hah var tvungen att kolla upp hur hon stavade sitt namn, tur att hon nämns på varenda skvallertidningsomslag) kunde spela någon annan än Hannah Montana!! Jag är i chock. Dessutom gjorde hon det bra. Wow. Den är banne mig sevärd. Haha, somsagt, chockad.

Nä men om man skulle ta och sluta babbla då.


Bara för att min R är så snygg ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0