The grass is greener on the other side

Känns ju stabilt med 2 kommentarer på en månad. E här, tillbaks från Portugal och  brunare än nånsin. Och håll käften, jag är fan inte bleeeek! Som vissa påstår...

Jag saknar min R. På lördag får jag äntligen träffa henne igen. Då ska vi fan blogga tillsammans, hundra år sedan ett bjösseninlägg!

Annars då? Jomen nivet, det regnar här men det är galet skönt att få umgås med alla kompisar igen, saknat dom sjukt mycket!

Nått annat jag saknat är alla bra amerikanska tvserier. Hihi.

För att nämna några jävligt bra:

Vänner
2 and 1/2 men
How I met your mother
Sex and the city
Seinfeld

Aa det var några.

Bara en sak innan jag går:

SUIT UP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0