What's up umeåå?



Hittade denna awesome bild på min dator, haha. Saknar min gamla kameras förmåga att skapa hollywood-hyn.

En av de skönare kommentarerna från How I met your mother då:
"-When I'm sad, I stop being sad and become awesome instead."

Självklart är det Barney som fällt den. Han gör fan hela den serien! Kom bara och tänka på det för jag såg just detta avsnitt idag... Eller igår? Minne som en guldfisk.

Vem som bloggar? E såklart. Ska snart blogga på gudrundentredje också.

Idag var jag på stan med brudarna ovan plus Jessica. Mycket trevlig vistelse. Vi träffade även Kajsa och Felicia med gäng, länge sen man såg dom flickorna! Jag fick vindruvor av Felicia. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0