Don't forget all your clothes

CHAO! E här. Förlåt för dålig update, R skyller på mig, jag skyller på skolan. FYfen.

Haha jag hittade denna början på inlägget, måste typ ha sparat det utan att skriva klart eller publicerat det. hahaha.

Men, det är E som bloggar, på alla <3 dag, och hon är lika cool som vanligt. Kalla mig Catwomen. Haha förlåt, jag blr typ alltid flum av att blogga själv, lite skumt..

Sitter här och äter Kellogg's flingor och tycker synd om mig själv för att jag är ensam på denhär dagen. Men å andra sidan äre ju bah tragiskt att deppa över det, vi får helt enkelt blunda och låtsas att det bara är en vanlig söndag bland många andra. Och låta bli att glo avundsjukt på alla par som går hand i hand och blir som kära på nytt bara för att det här är kärlekens dag. Skandal. Hahah snacka om att jag låter bitter. Kanske jag är också, lite iaf...

SE VALENINE'S DAY GOTT FOLK! Den var helt awesome!! Jag är kär i Taylor Lauter hahhaa nej men han är aaaassnygg, helt seriöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0