I need somebody, and always

Ingen skidor idag heller!
Kan säga det att jag är inte särskilt besviken.
Skidor i 25 minusgrader är inte okej.
Däremot skoter, verkar som en riktig höjdare enligt E, lär väl få pröva det i helgen :D

Blommor i alla former och nyanser som lyser överallt. Mjukt grönt gräs som doftar färsk, och kittlar under fötterna. På himlen finns inte ett moln så långt ögat kan nå, och det kommer svaga vindbrisar från vattnet då och då. I den varma sanden sitter vi och solar med varsin isglass i handen och solglasögonen högt upp på huvudet.
När glassarna är uppätna springer vi ut på den långa bryggan och den varma vinden blåser i vårt hår. Överallt plaskar det barn med färglada baddräkter och oranga puffärmar.

Det är jag och Emma på sommrarna. Gosh vad jag saknar det.
Fatta bara en VARM VIND! Sånt existerar inte på vintern!
Kalla vindar borde förbjudas tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0