I was walking in memphis

Ojojojoj det går dåligt med bloggandet!
Jag skyller heltochhållet på skolan!
Åker bort över helgen så ingen mer uppdatering från mig.
Det här är troligen mitt sista inlägg för den här veckan. Men det gör inget E kommer uppdatera, eller?

Mitt schema just nu:
○Blogga
○Plugga
○Plugga lite till
○Plugga ännu lite till
○Fixa.
○Plugga igen
Vill verkligen höja mitt betyde men om jag känner min kära lärare rätt och mig själv kommer jag inte höja alls.
Men man kan inte göra bättre sitt bästa ♥

Känner mig lite skum. Tom på nått sätt.

Vetni?! Idag var Isa och hälsade på det sötbarnet! Typ 10000 år sen jag såg henne!♥♥♥




Hahahah fail glömde spara blogg inlägget igår, men här är det!
Jag Emma Ö Jessica och Ragia sitter i Pers rum, d et är varmt ^^ Typ ända rummet som det är varmt i :D
"When you say nothing at all" i öronen just nu.
There´s a truth in your eyes saying you never leave me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0