Jag byter en kall mot en rostad katt

Bjössen bloggar!♥
Idag har vi varit och åkt snowboard för första gången i mitt (R) liv! Och andra för (E)
Av något underligt mirakel hamnade vi inte på sjukhus! :O
Det var jättekul, när man väl stod på benen och åkte, när man låg på rygg mitt i backen var det mindre kul.
Efter man åkt hela dagen var man lite blåslagen, särskilt om armarna.
Bättre blev det inte när vi kom hem igen, då skulle Bjössen försöka sig på att skjutsa hela vägen hem.
Det gick ju sådär, kul att typ hela skolan såg oss när vi dubbelfailade på cykeln x]

Någon som hört om fotomodellen som trillar mitt under en catwalk då alla tittar?
Såg videon igår. Stackarn vad hon skämdes! Men det skönast var ju ändå att när hon trillat andra gången inser hon att hon inte kommer klara gå hela catwalken med de skorna, tar hon av sig skorna, ställer sig upp, bockar och fortsätter gå barfota resten av catwalken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0