Making banana pancakes

Hallå, jätte längesen nån bloggade jag skyller helt och hållet på en viss person... Jag nänmer inga namn.
Just nu äre R som bloggar (som vanligt) E blir förhörd på noter och annat skit, kan redan det (A)
Hahahhah fast jag tror E också kan det och hennes anledning är en annan... E lär inte bli glad på mig när hon ser detta.

Ikväll ska vi ner till stan och se på Cirkus ingen vanlig Cirkus, jag vet inte ska bli spännande :)

Blank is och två galna tjejer som springer och sen slänger sig på isen för det är så jävla kul att glida några meter på is. Det var jag och Alexandra det i Sundsvall, vi gjorde annat än spelade fotboll:D
Lite jobbigt med galet tidiga mornar men hotellfrukost, fotboll och gott umegänge vägde upp ♥

Banana Pancakes
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0