Say it. Say it. Say it OUT LOUD!

Men chacha.

Här sitter man och steker i ny frilla och längtar ihjäl sig till sommarn typ? Jag pratade en massa tyska idag på lektionen med vår nya dude som jag glömt vad hon heter, hon är iaf på besök från Österrike. Alltså höll hon i vår tyskalektion. VET NI? MVG på tyskaprovet! KÄnns fett bra! Och både jag och R fick MVG på svenskaprovet, fett tufft igen! Ni aaaaanar inte hur mycket jag 1. LÄngtar till sommarn, och 2. önskar att mitt hår var lockigt 24/7. OCh 3. Vill ha en B&J fish food just nu!!!! hihihiihi. 
 
Visst, vintern är kall och hemsk men också vacker, check this out, tagen av mig, stolt.

Och imorrn taggar vi snowboard, lr hur R och JEss?! OYÄÄH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0