Your body is a wonderland

Dubbelpingis i källaren. Greta och Rebecka mot Gustav och Rasmus. GR vs GR.
Tyvärr förlorade vi MED ETT POÄNG! :O
Men resultatet säger inget om matchen jag och Greta vad överlägsna(A) Hehe.
Imorgon kräver vi revansch (stavning?) Önska GR lycka till! :D

Glad ovanligt glad idag är jag :)
Nej kanske inte ovanligt men glad är jag:)
Thih.

Ska alldeles strax ner och se på OS, Charlotte Kalla mot världen.
Måste bara säga det att jag tycker lite om Helena Jonsson. Sveriges typ största medaljhopp.
Så hög press hon hade på sig, och allas förväntningar, hennes egna förväntningar, sjönk.
Men hon gör det ändå jätte bra!

En liten bild när vintern just hade börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0