You can´t always get what you want

Dagens:
-Ja, men du är ju född i mittbena så du passar ju i det! Jag är liksom född med snebena och det passar jag i!


Det gillar vi!


Det är okej att vara beroende!


Lekte (nej VAR) fotomodeller:D



En kall februari dag och solen står som högst upp på himlen.
I en fjällsbacke mitt ute i ingenstanns, står tre tjejer redo för att åka ner för backen.
De ser riktigt proffiga med skidkläder och snowboard under fötterna. Innan vinden ska blåsa i deras hår njuter de en gång i solljuset. Klick, snowboarden är fastspänd. Imman son bildats på glasögonen torkas bort med baksidan av handen, också åker de.
Tjejen med den maskrosgula jackan är redan halvvägs, tätt efter kommer den andra tjejen.
Men högst upp på kullen ligger den svarthåriga tjejen med ansiktet tryckt mot den kalla snön.


Den svarthåriga tjejen det är jag det..
Nej, men gud det här kommer gå bra! Okej ett brytet ben hit eller dit, jag har iallafall försökt!
Sjukt kul kommer det bli iallafall, åka snowboard för första gången i mitt liv. :)

Kommentarer
Postat av: E

Vad smart jag ser ut. Not xD



hahahahh omg jag dör, vilken fin historia, men oroa dig inte, jag åker inte ifrån dig <3

2010-02-17 @ 20:41:27
URL: http://www.lillemma.devote.se
Postat av: lampA

b&j(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2010-02-17 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0