You know that I can use somebody

Jag har lovat mig själv att jag bara ska skriva allt positivt i bloggen.
JAG HATAR ÖRONINFLAMMATION!!!!!
Var tvungen.. Orkar inte förklara.
Måste plugga, orkar inte..
Bara positivt i framtiden!♥

Idag skapade vi med lera på bilden.
Med lerröda händer och halvtorkad lera skulle jag skapa en tjej med stripande hår och en stor kjol som gick ner och "förvandlades" till vatten.
Blev inte klar, men en bra bit påvägen kom jag, resultatet kanske ni får se ;)
Ligger inlindad i ett halvt ton vattenpappet och en påse runt om, hoppas den håller ^^

Emma skapade ett coolt hjärta som brinner med ett ögo innuti :O

Hoppas ni gillar:

Solnedgång för kanske någon månad sen, gillar solnedgångar.
Trygghet att veta att solen kommer upp varje morgon igen, även om den är dold bakom molnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0