And I give it all to you

Kom på en världsbäst ide idag!
Man tar en vagn som man skjutsar små barn i och pimpar den med:
Glitter, internetuppkoppling, dator, kuddar (massor!), täcke, stereo med soft musik, element, ljusslingor, glitter, tv och kanske lite choklad!

Gustav betalar såklart! Det kom vi överens om i morse, eller hur Gustav!

Sen så kopplar han fast den i cykeln på nått vis. Sen när det är klart kan han komma och hämta mej varje morgon i vagnen! Har nån tur kanske någon till får plats i vagnen! :D

Hur awesome vore inte det?♥

 

Mindre awesome att det är onsdag..

Bara tråkiga lektioner, nästan. Aja, hursomhelst efter skolan skulle jag och Jessica ner på stan efter skolan för att fixa en prao plats, tänkte vi, men NEJ! Inte en enda plats! Det närmaste vi kom var typ, ”okej men kom tillbaka nån annan dag när chefen är här”. Sjukt less blir jag, jag och Jessica måste gå i drygt 2 timmar på stan och få ett ”kom tillbaka när chefen är här” medans E och Greta går på stan i 10 minuter och på FÖRSTA försöket får båda en prao plats!

Nej livet är inte rättvist…


Kommentarer
Postat av: ragia :)

hihi jag vet det är inte rättvist

nä jag skojar bara, mitt liv är perfekt

nä jag skojar, jag önskar att det vore perfekt

nä jag skojar, jag är flum idag

nä jag skojar, jag är bara trött :)

nu ska jag sluta hej då vi ses imorn :)

2010-01-13 @ 19:37:56
Postat av: LINN

svar; okej det låter bra :)!

jo det funkar :)..

händer i veckan :)?

2010-01-13 @ 19:45:04
URL: http://ettlivsomlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0