Ända till toppen

Hejhopp.
Avslutade just mitt 4 samtal.
Men nu äre ganska löst med imorn! Skjuts, snacks, mat osv..
Det kommer bli nice, inte så många som kunde men nice kmr det bli!
Sen när jag skulle ringa Karin (igen) så hade jag glömt telenr, och jag lyckades inte hitta henne på hitta.se men men. Jag suger, det suger att vara glömsk..

Så imorn blire:
Vakna
Bjössen på stan
Bjössen lagar mat åt oss (Bjössen, Karin och Greta)
Bjössen och Greta till Karin♥
Ja osv..

E och Razz hälsar, tror jag iallafall, Rasmus tror jag håller på att förvandlas till varulv.. Yeah right..

//R

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

trevligtt:)

2010-01-03 @ 23:36:17
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: kajsa

Det är felicia som är en varulv! En sengångarvarulv dessutom xP

2010-01-04 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0