Lights will guide you home

Bjössen bloggar! ♥
På väg till E´s fräsiga garage:
R: Bad imorgon då.. Direkt på morgonen
E: Men gud vad skönt! Då behöver vi inte gå upp så tidigt imorgon, eftersom vi inte behöver sminka oss!
R: Joo, jag ska sminka mej med vattenfast!
E: MEN GUUUD REB, PALLA!!!
R: ...
E: ...Okej, får jag låna..

Blev just av med de sista jeanstussarna, som cirkulerat omring i hela rummet, och även cirkulerar fortfarande i mikroskopiska partiklar som inte dammsugaren klarar av!
E´s byxor är inte färdig söndrade, men på god väg!
Bjössen fixar allt vetni!

Damn it vad coola vi är.

Nu har vi varit ute en lååååååååång stund och jag är grymt kall. Som ni hör har E tagit över, det spårade. Fast om man jämför med vad vi höll på med där ute, så är detta inlägg ingenting. Helt sjukt, t.ex. gick vi mitt på ÖK, arm i arm, och sjöng högt, falskt och sjukt gällt låten Fix you. Det var... Vackert. Sedan stod vi utanför vissas fönster och skrek deras namn och när dom dök upp, kastade vi oss bakom snöhögarna, extremt diskret och smidigt. Host. Hahahahah pinsamt nästa gång vi träffar dom. Och sedan, kom vi på att asfalt nöter jeans skitbra på sommaren så då ålade vi oss fram, mitt på motorvägen. Fast det var så halt att vi liksom gled fram, hehe.

Med mera, med mera. Men resten är för obarnvänligt, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0