How was I supposed to know that something wasn´t right here

God morgon!
Lite förvånad att jag vaknade klockan halv 11 idag utan att ha ställt väckare!
Men vad är härligare än att vakna utan att få en hjärtattack av väckarklockan, och sedan ligga och dra sig hur länge man vill?

Ska sova hos E idag, ska bli mysigt♥
Kommer bli en massa saker som ska med på bussen! Sovkläder, toalettgrejer, badgrejer ja busschafören får minsann ta och hjälpa en dam i nöd med massa packning! Eller vad tycker ni? ;)
Men känner jag busschaförerna rätt så kommer de slänga en "omduskyndardigochdrakortetsåfårdufaktisktåkamed"-blick... Och efter gårdagen litar jag verkligen inte på mina ben längre! Går fortfarande och gruvar mig lite inför morgondagen, jag gillar att bada, men "visa upp sig halvnaken" med min kropp känns inte frestande.

Nya:

Kameran lyckades inte fånga det lila ljuset, men de är lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0