If tomorrow never comes

Äntligen hemma!
Började med att Greta, Jessica, Emma och jag gick på konsum för att köpa mat och gott till kvällen. Det hela blev 300 kr då fick vi med grilladkyckling, grönsaker, ostkrokar, fruksallad, 4st 2litersläsk, dip och massa godis!
Sen åkte vi till Karin♥  Där vi lagade en sjukt god pastasallad med kyckling!
Lite senare bastade vi och snöbadade! Det var sjukt kallt och det hela lite spännande när vi inte fick skrika :) Efter ett tag stog man bara och skakade så vi tog på oss myskläder och satte oss framför tvn med allt snacks (A)
Vi såg "The perfect man" och "Wall•e" Wall•e är hur söt som helst! Men mopp är ända min favorit! Haha satt typ och lipade när han inte minns Eva, nästan..
Då var klockan 2-3?
Sen låg vi uppe och snackade till typ halv 6 då alla somnade :)
Sjukt kul, älskar alla♥

Så nu har jag duschat och ska snart lägga mig framför tvn och slöa.
Känner mig inte så frisk precis..

Bilder från kvällen hoppas jag kommer, tog tyvärr inte med kameran, men E hade en kamera.(tills den dog)


//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0