I'll get so much more then I get now


Karins katt hoppades verkligen på att få smaka av kycklingen. Hon har 2 katter, Frisse och "Den andra". Fina namn eller hur? Hihi, hur som helst så är dom väldigt mysiga, tjocka och sällskapssjuka. Jag har kommit underfund med att min katt är värsta spinkisen jämfört med alla andras katter, fast hon har mer päls. Men, om hon skulle börja äta mat istället för att gnaga på mina tår så skulle hon kanske bli tjockare...

R jobbar för fullt (sa hon iaf) på en byebyebild till vår blogg, den blir säkert supertuff. Hon har ju photoshop den jäveln...

PEACE!
//E ♥

Kommentarer
Postat av: Stolt kattägare;D

Hah! där e min katt, han stavas föresten med zz!! :) kulig kväll bruttor <33

2010-01-08 @ 16:48:49
URL: http://www.ploris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0