I'm waking up tired

TAGGA IKVÄLL BRUDAR!

Aa, tjejkväll på G och E är här och underhåller er!
Haha, bokstavslek där måste jag säga, ni som ska dit kanske fattar om ni är lika kluriga som jag, hihi.

R, jag tror jag har löst ditt problem, det är klart att det var MIG du saknade igår! Att du ens behövde fundera, dåligt... Hehe.

Jag är aaaaaaaaaaaaastrött. Men nu ska jag snart gå och baka en kladdkaka till ikväll, har inte råd att köpa godis längre, skaffade gratis sms och nu har jag hela... 160 kr kanske att röra mig på fram till den 20 februari. Så äre. Nej juste, jag har ju en trisslott med 10 kr på, det blir sammanalagt 170. Oyes. Men kladdkaka är ju asgott och gratis så det blir nog bra. Och tjockt om jag käkar upp den själv hahah.

Bra låt är:
Glad (acoustic) med Tyler Hilton, tydligen ett soundtrack från One tree Hill som jag aldrig följt, men låten är iaf fin.'


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja har inte hört om någon tjejkväll?!

2010-01-29 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0