Kiss me, Kiss me, Kiss me

Bjössen bloggar! Hur e läget alla bloggläsareeee? Idag hade allmänt flyt på vägen hem, haha. Ska göra Greta avis sen. Fast nu har jag, E, slut på gratis sms, det suger rumpnisse... Men men, ni skulle ha sett oss på vägen till (och från) skolan idag, jävlar vilka vurpor vi gjorde med blixten! Blixten, alltså hojjen min, ska faktiskt få en lite makeover imorgon! Det ni! Alltså, på ElevensVal, så ska vi faktiskt måla om honom! Vi känner att blått och avskavt inte är Blixtens grej, så nu ska vi lacka han röd, med silverblixtaaar. Ni vet, lite Blixten McQueen-style. Bilar-filmen äger dig.

R anser att Avatar äger stenhårt, jag tvekar starkt och vet inte om jag pallar göra som resten av världen och se den. Vi får väl se. Jag är inget big fan av action/ScFi. Och jag är fattig...

Nu ska vi vara duktiga flickor och plugga lite inför matteprovet och engelskaförhöret imorgon, hej G?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0