Knocking on heavens door

Hello!
Sitter och försöker plugga in kemiläxan, det går inte så bra.. Men jag ska försöka höja mitt betyg, så det är bara att kämpa på!
Känns som om jag saknar nått men jag kan inte komma på vad, om det ens är ett substantiv jag saknar.
Nycklar(skulle inte vara första gången de är borta), böcker? Vad vet jag, en känsla kanske, känner mej konstig, halv på nått sätt?

Länge sen sixten var här! Hahah kanske är han jag saknar, nej.
Hahah värme glass, stekarbrills, sandstrand, vatten, sol, kompisar, varm omfamning, sommarkänslorna. Saknar. Fast inte riktigt ändå, ja jag känner mej helt konstig och saknar fortfarande nått som jag inte kan sätta fingret på vad det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0