Party with my pain

Chaaaaaaaaaa. Mog1. Haha. Nöff.

Jag har räknat matte nu, ganska stolt. Och R, för mig tog det bah... inte lång tid att komma fram till diagnosen mohahaha kiss my ass♥

Nått att säga ? Nä egentligen inte... Men vet ni vad som är lite skumt? Vi har aplite besökare rent generellt om man jämför min blogg, ändå har vi fler preminuranter (JA jag har stort problem med hur det ordet stavas/utalas!). Är inte det skuuumt så heter jag BABIAN! Nej men allvarligt, ibland har vi bara 1 besökare här, men så äre inte på min blogg. Myskooo. Vi kanske har oaktiva blogloversanvändare som P(ni vet vad jag ska säga för ord ändå!) på vår blogg. Hihi.

Tomorrow is a good day. Today's not.

Kommentarer
Postat av: kajsa

det är för att du har devote

2010-01-14 @ 20:13:21
Postat av: E

Det är väl ingen anledning...?

2010-01-15 @ 15:29:10
URL: http://www.lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0