Strawberry swing

Ojojoj, R bara sprutar inlägg och det gör inte jag. Skyller lite på att min dator fått knäppen, lite på mig själv för allmän lathet. Det är inte klokt vad långsamt tiden kan gå ibland, sitter här och taggar kvällen med R, trots att det är länge kvar tills dess. Dagen masar sig fram när man itne har ngt att göra..

Vi har typ fått värsta vattenläckan i vårt nybyggda hus i stugan som pappa kämpat med i ca 8 år nu. Verkar som om risken finns att vi måste riva upp väggarna, faan vad drygt säger jag bara! Enligt dom var vattnet som läckt ut alldeles rött, och även om deras teorier lutar åt falurödfärg så misstänker jag starkt att ett mord har skett... Damdamdam... Hoppas det är surkärringen på gatan som gick åt, mohaahah. Vad hemsk jag är (A)





Kommentarer
Postat av: Helena

nice design!

2010-01-24 @ 20:42:47
URL: http://helenabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0