The snow is blowing all over town

Bjössen bloggar! Fin bild R hade gjort må jag säga, dock måste jag inflika med att blixtarna ska vara i silver, inte i guld. Dvs, om vi hittar någon silverfärg. Annars köper vi! Okej, det tyckte inte R om, då får jag väl göra det själv då... 

Det är storm för fulla muggar där ute, helt galet! Träden står vågrätt, snön bara yr och cykla hem från skolan är ett minne blott, det gick förjävligt må jag säga.

Åk inte till Umeå om ni kan undvika det, det är äckligt med snöstorm. Usch Usch.

Nu ska bjössen skriva en tuff novell av en sann historia som jag berättade för R på msn igår, det slutade med skrivkramp, har fortfarande ont.. SEn ska vi fortsätta på The Perfect Wedding, dock är brudgummen en hemlighet hahahahhhahaahaha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: ja det är det(a)<3

2010-01-28 @ 07:47:58
URL: http://tradosked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0