Try your hardest to remember

Men du R! Jag tror minsann att vi har nytt besöksrekord? Tack vare er, läsare! Såg också alla fina Grattis-kommentarer, thx säger jag bara.

Jag känner att jag är väldigt väldigt nära att minnas något roligt men jag kommer inte ihåg vad! Något annat roligt är om det faktiskt skulle bli så att jag, R och Kaj tog oss till stockholm i sommar. Vi måste börja planera för det tjejer!

Bloggen går utför bara för att vi säger så lite roligheter här nu. Förut var detta värsta humorbloggen, men nu är den knappt flummig ens en gång. Dåligt. Shape up Bjössen!

Jag är inte på särskilt flummigt humör dock. Så godnatt och ha ett bra liv. Och glöm inte att fortsätta följa bloggen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0