Someone once told me that you have to choose

Hej.
Har kännt mej allmänt hängig idag med, jag vet inte riktigt vad det är, känns fortfarande som om jag saknat någon/något. Kan det vara Emma? Har faktiskt inte träffat henne på hela dagen och som det ser ut just nu kommer jag inte göra det! :'(
Men imorgon då! Vare sej du vill eller inte Emma!

Hade det sjukt trevligt igår, tack så jätte mkt! Ni vet inte hur mkt ni betyder för mej!♥
Har fortfarande kvar nästan hela min Ben&Jerrys ^^

Idag orkade jag faktiskt ta mej i kragen och gå ut! Ganska stolt sen åkte jag iväg för att handla och fick med mej lite nödvändiga saker hem (A)
Bla handskar, benskydd, sminkborttagning, parfym, huvtröja, sockar M&M´s :D



so what if it hurts me
so what if i break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground


GRETA EMMA JESSICA JAG ÄR SÅ SJUKTAVUNDSJUK ATT JAG ÄR GRÖN I FEJSET OCH DET MÅSTE GÖRAS OM DU JAG ÄR MED ANNARS DÖR JAG!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Känner du dig mindre hängig idag? :)

2010-01-31 @ 15:01:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ragia :)

jag vet jag är också så sjukt avundsjuk på dom, det händer kanske på reflektion om det går

2010-01-31 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0