What kind of dream is this?

Shiiiet! Har verkligen inte tid med detta!
Em (engelskan ;]) kommer närsomhelst och då ska vi GÅ ner till stan! Och där ska vi se på "Have you heard about the Morgans?" Yesyes det kmr bli nice, och ännu mer nice att det e fredag!

Kom just hem från träningen, det gick bra eller? Massa snygga killar som satt och tittade på en så man inte kunde koncentrera sig! Men det gick ganska bra, men kan inte säga detsamma om hemfärden... Var tvungen att pulsa genom 10000 meter snö! Nästan..

Idag våldgästade jag Greta och Ragia Emil S hus, där GuzzRazzoch Simon var. Kul fast kunde inte stanna nå länge skulle till papi.. Hursomhelst ville jag bara säga ett litet förlåt för vår våldgästning (eller)


Kommentarer
Postat av: ragia :)

nej det är inte nåt att säga förlåt till det är normalt att våldgästa (för mig och greta iaf) tyvärr är jag inte lika flum idag men vi ses när vi ses :)

2010-01-15 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0