You're so busted!



Bjössen bloggar♥

Sitter hemma hos E nu och bloggar, som vanligt.

Emma är lite småsur på mej, eller lite och lite.
Nu blev hon depp och mummlar om hur otrolgt dålig jag är på att skriva blogginlägg, och hur bra hon är och jag saboterar hela skiten när man genom ett par enkla (ofrivilliga) knapptryck klickar bort allt!
Onda bitchen=jag, eller? DET VAR INTE MENINGEN EMMA! ♥

Som ni ser så la vi upp Icareklamen med världensbästavideobloggare Ulf!
Lite glassit! 

Jag tror att E har kommit över sin deprissionsfas nu, för just nu står hon och tar egobilder i spegeln och ögonbrynen höjs bara mer och mer för varje bild.
Nu åkte jag dit, men proffsfotograf som jag är kunde jag inte tacka nej?

Hon har köpt en nice skjorta från Monki som vi fotade! Om ni har tur kanske E bjussar på en bild lite senare! ♥

Mmmmums, snodde E´s klubba, supergott!

OMG DET ÄR DU SOM HAR ÄTIT UPP DEN R!!!!!!!! DU ÄR SÅÅÅÅ BUSTED!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0