Everybody looking for something



Eh, aa jag har söta kompisar? Som... Dvärghamstrar. Träffade förövrigt ett par sådana idag, dom var inte riktigt lika gulliga som dessa.

Jajamensan det stämmer, E är tillbaka för att underhålla er en sista gång innan man beger sig i sakta mak mot... Portugal. En veckas mindre spännande fläng med bilen väntar dock innan, släktingar som ska hälsas på, ipodbatterier som ska ta slut. Amen alla har vi varit där, säg.

Annars då? Jomen, livet leker på som vanligt för bjössen och deras vänner, senaste nytt var väl tältningen på stranden som gjordes i tisdags, bjössen kan stolt meddela att inte en minut av den natten ägnades åt sweet dreams, vi var vakna all night long! Dagen därpå däckade vi däremot i min stuga efter ett antal välbehövda mackor...

Och R, hon ska ju till Gothia. Som resten av världen. Utom jag då, för jag är ju en ANINGENS coolare än alla andra. Men, som en äkta friend är jag deras största mentala stöd och support, genom tankehejning då matcherna är fett överskattade att se. Fast det hade varit kul att hänga lite i Göteborg, nivet liseberg, shopping och stek på västkusten.

Ska jag sluta babbla? Säg bara till. Innan jag avslutar bjussar jag på ännu en bild från the tältning of our lives, eller något ditåt:

Typ... 4 O'clock in the morning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0