I wanna feel real love

BJÖSSEN BLOGGAR!

Igår var vi naturligtvis och såg den efterlängtade fortsättningen på the Twilight saga, nämligen Eclipse. Sammanfattning: UNDERBART JÄVLA BÄST.

Jajamen, vi älskade den såklart, klart sevärd och det twilightfan som inte tyckte om den äre ju nått fel på. Jag menar, med Jacobs klockrena kommentarer, Edwards uppenbara skönhet och alla dessa intriger, känslostormar, fighter och spänning, för att inte tala om en kärlek så stark att man nästan kan ta på den. Lövit. Och jag menar, skådespelarna blir inte sämre direkt, prestationerna är grymma från alla håll, trots besvikelsen att Victoria spelas av en ny, vackrare men mindre Victoria-lik skådis.

Positivt också att man fick se mer av både Jasper och Rosalie som hittills hållt sig i bakgrunden, mycket nice.

Amen det var väl i korta drag vad åtminstone jag, E, tyckte och jag har en stark känsla av att R:s beskrivning inte är långt därifrån. Hon sitter btw right behind me.

Ikväll äre AFROPOWER på Iksu som gäller, det ska bli väldigt intressant då ingen av oss gjort det förr. Men äre gratis så äre. Shake that ass to me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0