Sommar och sol, livet i en bubbelpool

Cha. Fint rim på rubriken or what? Jag är stolt.

E här, känner att nån måste hålla bloggen vid liv, trots att jag inte har så mycket att säga. Men nivet, det kommer. Jag saknar min trogna Bjössenkompanjon och vän R hur jävla galet supermycket som helst och inte ett livstecken har jag hört från kvinnan sen i fredags! För allt jag vet skulle hon kunna vara misshandlad och manglad i en tvättmaskin och upphängd på någon bakgata i det skrämmande stora Götet. Men vi får ju hoppas att inte har hänt. Hon har väl bara så kul med sina andra vänner.... Buhu. Om du nu skulle se det här så skulle ett sms vara uppiggande! Inte för att jag kan svara men dock.

Själv sitter man ju i... Eh... Listerby, som ligger i närheten av Karlskrona i Blekinge (och jag som var bombis på att vi var i skåne, snacka om orienterad brud), och hälsar på min käre morfar med fru. Hursomhelst, värmen är ett faktum och jag tvekar på att ens Portugal tar den sjuka temperaturen i havet här. Helt galet.


Ooooh nu blir det kladdkaka och mjölk hör jag. Muuums. 


Jag tror egentligen inte att jag har internet, har troligen bara kopplat upp mig på grannens. Busigt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0