Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

BJÖSSEN BLOGGAR!

Och bjuder på en bild på oss + Kaj från Bräntiskampen -09.
E lägger till med skakig röst deen dääär finaa bildeeen.

Dagen har tillbringats lite här och var. Vi besökte bla stan och gjorde lite nödvändiga inköp som skor och smycken. Lite senare har jag (R) lyckats tvinga med E till I20 där vi ska möta upp lite vänner och se på IFK vs Sandåkern.

TYCK SYND OM MIG!!!!!!!!!! JAG TVINGAS SE PÅ TRÅKIG FOTBOLL BLAND MYGG OCH ANNAN SKIT OCH DESSUTOM TOG R JUST MIN SISTA CHOKLADBIT, FÖRUTOM DEN SOM FINNS KVAR DÅ!!! /E

DET VAR INTE DEN SISTA! Mina argument är alldeles för bra så alla måste ge med sig bara! JAG SKA MINSANN FÅ DIG ATT INSE ATT FOTBOLL ÄR KUL OM MAN SÅ FÅR ETT MYGGBETT ELLER TVÅ PÅ KÖPET! JAG ÄLSKAR DIG DET VET DU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0