So fucking bad

BJÖSSEN BLOGGAR!

Solen håller sig låååångt borta och vi gör vad vi kan för att ha kul ändå, men fattiga som vi är går det frugensvärt dåligt!

Dagens nyhet: ECLIPSE ÄR FRÅN 11 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, R påpekar att det inte är en nyhet men för mig är det, jag var bombis på att dom skulle sätta 15årsgräns på den! Lycka.

Vi planerar att gå på premiären men det går inte bra att boka, min dator är... Som den är. Minst sagt.

Vi undrar smått vart dagen har tagit vägen, klockan är nu 17 och vi har inte hunnit med mer  än en promenad och jag fixade E´s hår. Det är en stor boll placerad mitt på huvudet och den liknar minst sagt en fralla!






Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-17 @ 09:15:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0