Together we done so much fun shit in our days

SOMMARLOV!♥

Efter den extremt efterlängtade skolavslutningen for jag och E ner på skolavslutningsfestivalen där vi bla roade oss med:

För att sedan dagen efter klockan 9.00 för att vara exakt, åkte vi till Karins mormors stuga och firade sommerlovet. Där möttes vi av en oerhört mysig liten stuga med en öppenspis och ett sovloft och såklart våra kära vänner Greta, Karin och Jessica. Jag och Greta hann även med att doppa oss två gånger i det rätt så kalla havet. Ja det hände mycket både igår och idag men det är en annan historia.

Bilden ovan är från E´s  blogg eftersom min kamera av någon skum andledning försvunnet. Jag har säkert glömt den någon stanns, typiskt. Lagom till sommarlovet och allt.


Kommentarer
Postat av: i d a < 3

kolla min blogg :D har frågestund ;) skulle bli glad om du frågade några frågor :D<3

2010-06-14 @ 12:45:58
URL: http://nurmineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0