we don't have a song

BJÖSSEN BLOGGAR! Vi sitter där vi alltid sitter, mätta och belåtna efter pizza. Eller, om vi ska vara petnoga, E köpte pizza och R tog. Japp. Men delar man på allt så delar man på allt. Jag väntar mig nu också att jag sak få... PRÖVA DINA SKOR R. Aa juste. Tjänster och gentjänster, vettu. Hihi.

Annars är jag, E, extremt nöjd över mig själv, då jag för första gången i mitt liv lyckats ladda ner en hel film. Och dessutom en film som inte kommit ut på dvd än, näömligen... REMEMBER ME! Och då bjössen är hängivna bioneerds så har vi naturligtvis sett den en gång, och kan intyga att den är grym. Och ikväll blir det då den som går upp på skärmen, snyft.        Ja, den är sorglig....


Har vi berättat om vår fisk? Nej, den heter inte4 GUdrun den tredje, men det är dock en stor uppblåsbar namnlös delfin som just nu fungerar som klädhängare men då vädret blir bättre ska på dubbeldejt med krabban och oss i nydalasjön. Sanningen att säga så vann jag, E den, på skolavslutningsfestivalen, men som jag sa tidigare, allt mitt är ditt osv.

Nä men om vi skulle ta och säga byebye för stunden. Vi hittar tyvärr ingen anständig bild att bjuda på just nu. Later.

Kommentarer
Postat av: isafisis

Jag och Emma L var jättesugna på att se Remember me,och så pratade vi om det när vi var med Palmy och hon ba "den är tydligen jättesorglig, han dör på slutet", vi ba PALMY!!!!!!!!!!!! så då blev det som inte av att vi såg den, fast jag vill fortfarande asmkt:]

2010-06-19 @ 20:52:09
URL: http://tradosked.blogg.se/
Postat av: E svarar

hahahahahaahahaahah FAIL! Ja även om man vet det (vilket jagförvisso inte gjorde första gången och då grät jag ;] ) så är den grymt bra och seeevärd!!

2010-06-21 @ 18:32:05
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0