But I guess that you were allways on my mind



Hola! E här. En bild från hemavan bjussar jag på, eftersom det inte tycks bli vår här i umeå. Men jag skojar inte när jag säger att umeå open var värt pengarna, sjukt mkt bättre än jag nånsin kunde tro! Otippat att det var sånt drag på Salem, men det var helt vilt och galet vill jag lova. Har fortfarande ont i nacken och ryggen, blev rätt mosad under alla 1,80 människor.

Haft sista  teatern nu, deprimerande... Vill göra en musikal nästa år, det var förvånadsvärt många som tyckte det var en bra idé. Hoppas! Vettefan om man skulle våga sjunga dock, med tanke på hur sjukt nervös man var ändå liksom. I fredags alltså.

Aja, nu känner jag att det här var väldigt objössenigt inlägg, dåligt. Men precis som R just sagt så hade vi en härlig och spejsad och småtråkig men flummig och ändå ganska roande eftermiddag på stan med allt möjligt och alla möjliga.

Min rygg är krokig.

SNART PÅSK!

Choklad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0